Welkom op mijn weblog




dinsdag 13 november 2012

Quilttentoonstelling in Kessenich

Afgelopen weekend was het dan zover. Elly en Rina hadden een Trunkshow met "Supergoof" en tevens een quilt tentoonstelling georganiseerd. Ik mocht er staan met mijn winkeltje. Natuurlijk vergeet ik altijd weer foto's te maken, stom !!!! Op het eind van de dag zag ik opeens mijn camera in mijn tas, hoe kan ik dat toch vergeten. Nou ja. Er heeft de hele dag iemand rondgelopen met een camara en Elly zal zeker een verslag maken op haar blog. Ik heb op het laatst alleen nog even snel een foto van mijn winkeltje gemaakt. 
Dames bedankt voor deze super gezellige dag, jullie hadden het goed voor elkaar. 

Last weekend Elly and Rina organised a Trunkshow with " Supergoof" and a Quiltshow. I was there with my shop. Ofcourse I forgot to make pictures. At the end of the day I saw my camara in my bag, silly me !!Well the whole day there was someone who made pictures. I'm sure Elly will show them on her blog
I only made a picture from my shop at the end of the day. 
Ladies, thanks for the cozy day, it was perfect. 



2 opmerkingen:

  1. Het was inderdaad REUZE gezellig !!! ... ben nog steeds de kerstlapjes aan het aaien die ik bij je kocht hihihi ...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik was er ook en genoot van voor tot achter. Naast mij ligt de wit-op-wit lapje dat ik bij je kocht.

    BeantwoordenVerwijderen