Welkom op mijn weblog




donderdag 8 november 2012

Speldenkussen Annie


Afgelopen week zijn de pakketjes van de speldenkussen club weer de deur uitgegaan. Ik verzamel zelf ook speldenkussens, zoals vele anderen onder ons.  Hiervan kan ik echt genieten, als ze bij de rest van mijn verzameling staat. Zo zie je maar weer, er is niet veel nodig om mij blij te maken. 
Als je ook lid wilt worden van de speldenkussen club. We gaan hier volgend jaar gewoon mee door. Stuur een mailtje naar info@thelogcabin.de voor meer info. 

Straks als de winkel klaar is zal ik een kast met al mijn speldenkussen en naaldenmapjes uitstallen. In mijn hoofd ben ik al druk bezig met de dingen in te ruimen. Ik heb een tekening op schaal gemaakt en ben zo al de rekken, kniptafel, tafel waar gezellig aan gekletst en koffie gedronken kan worden aan het plaatsen. Maar ik moet nog even geduld hebben.....

Last week I sended the kits from the Pincushionclub. Isn't this a cute one. I save pincushions, like a lot of use. I  enjoy this, when I put her to all the other pincushions and needle cases. You see, you don't need much to make me happy. If you would like to join the pinchusion club next year, write me an email info@thelogcabin.de for more information. 

As my new shop is ready, I will show you all my pincushions and needle cases. In my head I'm starting with building the stands. I made a picture on scale, I already draw the working table, stands, and the table were you can drink coffee en chat. But I have to be patient......

1 opmerking: