Welkom op mijn weblog




zaterdag 27 april 2013

3 weken later

Het is inderdaad 3 weken geleden dat de nieuwe Log Cabin winkel is geopend. Ik loop nog steeds een beetje te zweven. Ik voel me helemaal in mijn nopjes en ben echt super blij met mijn nieuwe "snoep" winkel, want ja, zo wordt die op het ogenbik door de quiltsters genoemd :-)

Ik heb zelf nog niets geschreven na de opening. Heb al zeker 5 pogingen gedaan, maar vanwege het internet, wat nog steeds niet geweldig werkt kon ik helemaal geen foto's uploaden en dat zou toch jammer zijn. Nu heb ik afgelopen week de computer weer naar boven getransponeerd en jullie zullen het niet geloven, maar het internet werkt nu perfect, nou ja ik wil het niet al te luid zeggen voordat het dadelijk weer mis gaat. De foto's uploaden ging alsof het niets was. Afgelopen week, precies een week geleden heb ik zeker 1 uur gezeten om 3 foto's te uploaden  en dat lukte weer niet, met alweer een gefrustreerde avond en zonder een bericht te plaatsen ging ik dan maar weer naar bed. 

Nu is het eindelijk gelukt en kan ik zelf eindelijk iedereen nog bedanken voor alle felicitaties, kaarten, boemen, zelfgemaakte cadeaus en nog veel meer.    
Jullie hebben me echt verwend.
      Allemaal Hartstikke bedankt !!!!!

  



                             alle bloemen en planten die ik heb gekregen
                                  wat zag dat er prachtig uit 

de zelfgemaakte cadeaus


Jullie hebben natuurlijk ook allemaal bijna 3 jaar moeten wachten voordat het zover was. Voor jullie was het natuurlijk ook een hele verrassing van wat jullie te wachten stond. 
Ik vond het erg spannend en ik was natuurlijk erg benieuwd naar alle reacties. 
Gelukkig waren deze allemaal positief. 

Zondag morgen na alle drukte heb ik nog even deze foto's gemaakt.


                              Het voorste gedeelte van de winkel 
                            als je van de binnenplaats binnenkomt
                              De bonte stofjes en Tilda hoek
                              De achterste ruimte als je van 
                               de parkeerplaats binnenkomt. 

Als het nu goed gaat zal ik van de week nog wat foto's van de winkel en de opening erop zetten. 
Voor nu allemaal een fijne avond en morgen hopelijk een zonnige dag,
                                   Jacqueline

8 opmerkingen:

  1. Zelfs ManLief zei een paar keer: Het ziet er geweldig uit. Dat is ook zo!!!!
    En het les/Bee lokaal zo lekker ruim.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En je mag ook trots zijn op je nieuwe winkel want hij is prachtig !!

    Wat me nu zo opvalt aan de foto's van de winkel ... lijkt het nu maar zo, omdat het ruimer staat, dat er minder rekken met stoffen staan of staat er evenveel stof als in de vorige winkel?
    Volgens Michiel is het gewoon gezichtbedrog en staat er evenveel hihihi ...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat ziet dat er allemaal gezellig uit hoop eens een bezoekje te kunnen brengen aan de winkel .
    Groetjes Marijke (Belgie)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Kan me voorstellen dat je er heel erg blij mee bent het ziet er ook geweldig uit en jullie hebben er zo lang zo hard aan gewerkt. Geniet er maar heerlijk van.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Das sieht ja wunderschön aus bei Euch, Kompliment das habt ihr sehr gut gemacht. Ein tolles Geschäft. Ich habe euch dieses Jahr auf der Nadelwelt in Karlsruhe vermisst. Mir aber gedacht, dass ihr viel Stress in der letzten Zeit hattet und deshalb nicht da ward.
    Ich wünsche viel Spaß im neuen Laden und gute Geschäfte.
    Liebe Grüße Annerose

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd nog met de nieuwe winkel!
    Het ziet er prachtig uit allemaal.
    'Als een kind in een snoepwinkel', ik kan er me wel wat bij voorstellen. Geniet er lekker van na al dat werk!

    Groetjes, Marian

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je mag ook echt lekker zweven ! Geniet maar lekker...

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ja ik kom graag bij jouw,maar ook omdat jullie zo leuk zijn,groetjes irena

    BeantwoordenVerwijderen