Welkom op mijn weblog




zaterdag 6 april 2013

Opening van de Nieuwe Winkel

Vrijdag en Zaterdag was het dan zover, na 3 jaar verbouwen heb ik dan eindelijk de deuren mogen openen van mijn nieuwe Quiltwinkel. Beide dagen was het erg druk met quiltsters, vrienden en familie die benieuwd waren naar het resultaat. Zelfs mijn peettante Tante Lies uit Nibbixwoud (Noord-Holland) was extra naar het zuiden gekomen om naar mijn winkel(tje) te komen kijken.
 Deze kast hiernaast heb ik van 2 lieve klanten gekregen.
Bedankt, komt hier erg goed tot zijn recht vinden jullie niet???
Er waren ook veel klanten die een bloemtje, plantje, flesje lekkers en zelfgemaakte kadootjes mee hebben genomen. Hiervan volgen morgen enkele foto's.  Verder houd ik het vandaag kort met schrijven en ga ik nu met mijn benen hoog liggen en nagenieten van 2 vermoeiende maar fantastische dagen. Morgen een vervolg bericht.
Jacqueline 
 

19 opmerkingen:

  1. Jacqueline van harte gefeliciteerd met de opening van je winkel waar je zo hard voor hebt gewerkt. Ik hoop gauw eens een kijkje te komen nemen.
    Goed weekend en lekker genieten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. het was erg leuk,prachtige winkel en ruimte,waar we kunnen samen quilten,heerlijk ontvangen,bedankt je moeder voor alle lekkers wat ze bij onze luidruchtige tafel heeft gebracht,en wijntje was heerlijk,bedankt allemaal,en succes,veel liefs en dikke knuffel irena

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook ik hoop snel een bezoekje te brengen aan je nieuwe stulpje, zo te zien een prachtige lichte ruimte, veel geluk daar, groetjes bep

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van harte gefeliciteerd!!! 't Ziet er prachtig uit!!!
    Grtjs, Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een héééééle RUSTIGE zondag toegewenst!!!!! Ook voor Ron en de rest van de familie!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Het was ook super gezellig in je mooie winkel. ik had er vandaag ook al op mijn blog over geschreven :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. proficiat met je nieuwe winkeltje, en zoals ik gehoord heb mag je er met recht heel trots op zijn. ik zag ook al enkele geweldig mooie foto's op de blogs voorbij komen. Jammer genoeg was ik ziek, maar van mijn dochter hoorde ik ook al enthousiaste verhalen. Ik was graag komen kijken, maar dat haal ik nog wel eens in als ik beter ben.
    groetjes Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Gefeliciteerd met jullie nieuwe winkel! Had bij Carin ook al een mooie impressie gezien. Heel veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. The shop looks beautiful. I wish you every success.
    Hugs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Proficiat met je nieuwe winkel. Op een aantal blogs had ik al foto's gezien. Je kunt nu heerlijk genieten van het geweldige resultaat na zo veel tijd en hard werken.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Glückwunsch zur Neueröffnung. Schön sieht das aus. Schade dass ihr so weit entfernt seid.
    Liebe Grüße Annerose und weiterhin viel Spaß bei der Arbeit

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Nog gefeliciteerd. Het ziet er allemaal even mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hey Jack, in een woord g*e*w*e*l*d*i*g*e winkel heb je; de noeste arbeid heeft zich zichtbaar geloond. Prachtig pand, gewelidge ruimtes en het leslokaal (kantine) nodigt uit, tot gauw.
    Hoe is het Im Langentahl met de benen hoog? Neem je niet deel aan het feest daar, nu er weel voldoende parkeerruimte is voor de bewoners is????? :-) Tot gauw.
    Jeanny

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat ziet je winkel er leuk uit zeg!!
    Eigenlijk moet je gewoon met de benen omhoog in je winkel gaan zitten en heerlijk genieten van al het moois om je heen.
    Groetjes Marguerite

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gefeliciteers met de nieuwe winkel. Het ziet er prachtig uit.

    Groeten Annet
    "Lapjes en Draadjes"

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat hebben jullie gewerkt!!!
    Een pracht winkel is het geworden,een echt paradijs voor ons,ik heb gister nog nagenoten en verteld hier thuis van oooh, oeh en aaaah
    Hele dikke proficiat aan jullie alle voor de harde arbeid, en doorzettingskracht...petje af hiervoor
    Jullie hebben alle verwachtingen overtroffen!
    *P*R*O*F*C*I*A*T*(eene hele dikke!!!)
    Grtjs, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Gefeliciteerd met je nieuwe winkel,
    het ziet er erg mooi uit, jammer dat het
    voor mij zo ver weg is...

    Al het zware werk van de afgelopen jaren,
    is beloont met een prachtige winkel!

    groetjes
    Mireille

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het was alle arbeid meer dan waard !
    Tot gauw ...
    Sis

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Gefeliciteerd met je nieuwe winkel Jacqueline.
    Ik zie je vandaag nog en natuurlijk volgende week op de bee dan kom ik je nieuwe winkel ook bewonderen.
    Quilt groetjes Anja.

    BeantwoordenVerwijderen